
“Οι έξι δυνατοί” (The six-strong), είναι πλέον μέρος μιας καινούριας γκάμας οινοπνευματωδών ποτών της εταιρείας,.κάτω από τη σκέπη ενός νέου brand, με όνομα Uncommon Drinks, στο οποίο η εταιρία ισχυρίζεται ότι θα συμπυκνώσει τις “ρηξικέλευθες” ιδέες της, ξεκινώντας με τα “υβριδικά” τζιν – λικέρ ανάμιξης,.ενώ θα προγραμματίζεται η κυκλοφορία κι άλλων καινοτόμων προϊόντων.
Η γκάμα αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει ποτά μίξης λευκού, ερυθρού και ροζέ οίνου με τζιν – λικέρ, ενώ θα προστεθούν και το Classic Cosmo,.το Peach Bellini (ένα κοκτέιλ με βάση χυμό ροδάκινου) και ένα ποτό με βάση Mojito μέντας και τζιν-λικέρ (Mint Mojito gin liqueur). Τα ποτά έχουν αλκοολικό τίτλο 20% και η λιανική τιμή τους κυμαίνεται στις 19.99 λίρες ανά φιάλη των 50cl. Ο Διευθυντής της εταιρείας Kristian Bromley ισχυρίζεται ότι οι πελάτες συχνά δυσκολεύονται να διαλέξουν ανάμεσα σε ένα λευκό κρασί ή σε ένα τζιν tonic.και «χαιρόμαστε ιδιαίτερα που τους δίνουμε λύση σε αυτόν τον προβληματισμό τους».
Τα “υβριδικά” ποτά αποτελούσαν ανέκαθεν πεδίο με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης,.και παρόλο που εντοπίζονται συχνότερα σε ανεξάρτητους κλάδους παρά στις βασικές εταιρίες λιανεμπορίου,.υπάρχουν σημάδια αυξανόμενης επέκτασης του μεριδίου τους στην πίτα της αγοράς. Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις του τζιν στη Ηνωμένο Βασίλειο συγκέντρωσαν περίπου 2.5 δισεκατομμύρια λίρες από τον Ιούνιο του 2019 σύμφωνα με την WSTA.(Wine and Spirit Trade Association), με τα αρωματισμένα τζιν (τζιν με διάφορες γεύσεις) να καταλαμβάνουν το 1/3 των συνολικών πωλήσεων του τζιν,.συνεισφέροντας πάνω από 80% στην αύξηση των πωλήσεων του τζιν στο λιανεμπόριο του.Ηνωμένου Βασιλείου από τον Ιούνιο του 2019 μέχρι σήμερα.
Η νέα γκάμα προϊόντων συνεχίζει τη σειρά “Mythical Spirits” της εταιρίας που ξεκίνησε το 2015, η οποία περιλαμβάνει το περίφημο “Unicorn Tears Gin”,.το οποίο ήταν το πρώτο τζιν που εγκαινίασε την κατηγορία των “λαμπυρίζων” τζιν. Για την συγκεκριμένη σειρά ασκήθηκε κριτική τον περασμένο Μάρτιο από την WSTA και από την Portman Group, η οποία παρακολουθεί τις ποτοποιίες στο Ηνωμένο Βασίλειο,.καθώς οι αρχικές ετικέτες στα ποτά Unicorn Tears Gin Liqueur, Unicorn Tears Raspberry Gin Liqueur και.Unicorn Tears Raspberry Gin Liqueur Miniature, ήταν πιθανόν να τραβήξουν την προσοχή και παιδιών.
Για την ώρα, ο Bromley ισχυρίζεται ότι η εταιρία είχε ήδη σχεδιάσει να αλλάξει την κατεύθυνση του Unicorn Tears Gin και της σειράς Mythical Spirits κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.και ότι η συνεργασία τους με την Portman Group ώστε να τροποποιήσει τη γκάμα της, ουσιαστικά επιτάχυνε τον σχεδιασμό της. Τα αυθεντικά ποτά, εξακολουθούν να πωλούνται από την ιστοσελίδα της εταιρίας,.αλλά ένας από τους εκπροσώπους της υποστηρίζει ότι «το Unicorn Tears θα ξαναλανσαριστεί τους επόμενους μήνες,.με εξ’ ολοκλήρου νέο σχέδιο και με καινούρια εξωτικά βότανα».